جنگ ستارگان کیش با تخفیف

✅رزرو بلیط با کف قیمت!
💰گارانتی بازگشت پول (جزئیات)
❓نیاز به مشاوره داری؟ کلیک کن

❓چطور به این سایت اعتماد کنم؟

(دیدگاه 24 کاربر)

220,000 تومان

  • اجرای قوی هنرمند محبوب نیما ساحلی
  • با هنرمندی کمدین محبوب آقای حسین میرطبا با آیتم های جدید (به جای حسین حیدری اجرا می کند)
  • دی جی تیا و حمید جودکی (بیت باکس)
  • بلک لایت ساسان قسمتی
  • سانس های اجرا: در کادر پایین مشاهده کنید.
  • مکان برگزاری: جنب بازار ونوس، سالن مجلل کشتی ایرانی
  • جهت جلوگیری از تکمیل ظرفیت و برنامه ریزی بهتر سعی کنید بلیط خود را زودتر رزرو کنید.
  • به جز مبلغی که به کیش تفریحات می پردازید، در محل برگزاری شوی ستارگان مبلغ دیگری پرداخت نخواهید کرد.
  • با رعایت پروتکل های بهداشتی

انتخاب تاریخ رزرو و سانس های این برنامه

alert-icon برای تغییر تاریخ روی باکس زیر بزنید:

 یک بلیط را انتخاب کنید-تاریخ رزرو: arrow-down-icon--/--/--

تعداد بلیط :

توضیحات


جنگ ستارگان کیش: خرید بلیط با تخفیف شوی ستارگان کیش با اجرای نیما ساحلی و حسین میرطبا:

جنگ ستارگان کیش یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین جنگ های شبانه کیش است که با اجرای نیما ساحلی و هنرنمایی کمدین حسین میرطبا هر شب در جزیره کیش اجرا می شود. این جنگ که قبلا با نام جنگ اکبر اقبالی شناخته می شد اخیرا فعالیت خود را با این هنرمند خاتمه داده و با تیم قدرتمند دیگری به فعالیت می پردازد.

جنگ-ستارگان-کیش-نیما-ساحلی
جنگ-ستارگان-کیش-نیما-ساحلی

از جالب ترین و شادی آورترین برنامه هایی که گردشگران کیش می بایست در مسافرت به جزیره کیش در برنامه خود قرار دهد رفتن به جنگ شبانه کیش و لذت بردن از آن است. جنگ شبانه به اجرای زنده کمدی و تئاتر همراه با موسیقی شاد گفته می شود. این جنگ های بی نظیر بسیار شاد و مفرح هستند و در نوع خود در داخل کشور نادر و کمیاب می باشند.

جنگ ستارگان کیش حسین میرطبا و نیما ساحلی

اکثر هنرمندان جنگ های کیش در کار خود معروف و از استادان حرفه ای کمدی می باشند. خوب است در کنار سایر تفریحات غیر دریایی کیش از جنگ های شبانه کیش نیز غافل نشوید و شبی پرخاطره برای خود به یادگار بگذارید. جنگ ستارگان کیش موفق به کسب رتبه (+A) در بین جنگ های شبانه شده است. شوی ستارگان کیش که از لحاظ برنامه ریزی و اجرا بسیار حرفه ای می باشد به تهیه کنندگی آقای نیما ساحلی (مجری همین برنامه) برگزار می شود.

آقای اکبر اقبالی نقش اصلی این جنگ را سابقا بر عهده داشت و با مهارت استادانه و به صورت بسیار حرفه ای برنامه های جالبی را برای مخاطبان اجرا می کرد. این جنگ قبلا با نام پازل شو کیش فعالیت می کرد که اکنون جدا شده و هر دو جنگ به صورت جداگانه به اجرا می پردازند و آقای اقبالی نیز در جنگ پازل شو فعالیت می کند.

حسین-میرطبا-در-جنگ-ستارگان-کیش
حسین-میرطبا-در-جنگ-ستارگان-کیش

هم اکنون بازیگر و کمدین اصلی این جنگ آقای حسین میرطبا که در زمینه طنز در سطح کشور معروف هستند می باشد.

تخفیف جنگ ستارگان کیش

بیشترین تخفیف جنگ شبانه ستارگان کیش در سایت کیش تفریحات می باشد. قیمت بلیط جنگ ستارگان رنگارنگ و سانس ها در بخش رزرو مشخص شده است. سایت کیش تفریحات بلیط تفریحات را به صورت آنی صادر می کند. سایت کیش تفریحات بلیط جنگ ستارگان رنگارنگ کیش را به صورت وی آی پی (VIP) نیز ارائه می کند. لازم به ذکر است شش ردیف اول صندلی های VIP می باشند.

آیتم های جنگ ستارگان کیش

جنگ ستارگان کیش که یکی از پر آیتم ترین جنگ های شبانه کیش است در تایم 3 ساعته خود به اجرای این موارد می پردازد.

  • تقلید صدا

  • پرفورمنس

  • استند آپ کمدی

از قسمت های جالب شو شبانه ستارگان رنگارنگ کیش می توان به آیتم استند آپ کمدی آن اشاره کرد که در این قسمت هنرمندان با اجرای یک برنامه بسیار جالب و شاد میهمانان را به خنده وا داشته و آن ها را شاد می کنند.

  • بخش حرکات آکروباتیک

در قسمت دیگر جنگ ستارگان کیش نوبت به ورزشکاران ایروبیک حرفه ای این جنگ می رسد که با حرکات خارق العاده و بسیار زیبای شان تماشاگران را به وجد می آورند و آن ها را مجبور به تشویق و تحسین می کنند.

  • پارکور

  • تئاتر کمدی اسپرت

قسمت اجرای تئاتر کمدی اسپرت یکی دیگر از بخش های جنگ ستارگان کیش است که به هیچ عنوان نباید آن را از دست داد. این قسمت توسط هنرمندان تئاتر حرفه ای و خوش ذوق اجرا می شود که بسیار زیبا و به یاد ماندنی می باشد.

  • سیرویل

  • بلک لایت شو

بلک لایت شو از آیتم های دیگر جنگ ستارگان کیش است که شاید اسم آن به گوش شما آشنا نباشد. این برنامه جالب و تحسین برانگیز در تاریکی مطلق انجام می شود. بازیگران در این قسمت با لباس های براق در تاریکی به اجرای نمایش زیبا می پردازند.

  • ویژوال

  • بیت باکس

بیت باکس هم از قسمت های مفرح شوی ستارگان کیش است که از لحاظ محتوایی بسیار نو و جدید می باشد و تماشای آن خارج از لطف نمی باشد. اجرای بیت باکس را آقای حمید جودکی به عهده دارد.

  • گروه موسیقی تلفیقی ( ساکسیفون ، هنگ درام ، دف و گیتار )

  • دی جی DJ

  • مسابقه

اجرای مسابقه برای میهمانان هم از قسمت های شاد جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش است که توسط مجری برنامه اجرا می شود که بیشتر برای شادی و خنده اجرا می شود و در آخر نیز به برندگان جوایزی اهدا می شود.

خرید بلیط جنگ ستارگان در کیش 

این برنامه زیبا به مدت دو ساعت و نیم اجرا در سانس 24 الی 2:30 بامداد اجرا میشود. (در بعضی روزها ساعات متفاوت نیز برگزار می شود.) این جنگ ها به علت داشتن موزیک و ماهیت طنز آن در شب های وفات برگزار نمی شود. برنامه جنگ ستارگان رنگارنگ از برنامه های معروف در جزیره کیش است.

جنگ ستارگان کیش نیما ساحلی مجری
جنگ ستارگان کیش نیما ساحلی مجری

این جنگ بسیار پر طرفدار بوده و همچنین از لحاظ قیمت بلیط هم با توجه به برنامه ها و سرگرمی های آن بسیار ارزان و قابل توجه می باشد. این برنامه شاد و مفرح به انتخاب سامانه نظارت الکترونیکی سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان برترین و پر مخاطب ترین برنامه در این جزیره انتخاب شده است و در این زمینه چندین تندیس و لوح تقدیر نیز دریافت نموده است.

مهمانان جنگ شبانه ستارگان کیش 

خیلی از بازیگران، خوانندگان و هنرمندان مطرح کشور از جمله امیر جعفری، بهرام افشاری، محسن ابراهیم زاده، ماکان بند، زیبا بروفه، حامد همایون، سحر قریشی، ارشا اقدسی، رضا بهرام و … به جنگ ستارگان کیش رفته اند. خیلی از افراد برای بار چندم به دیدن شوی ستارگان می روند و باز هم برایشان تازگی و جذابیت دارد.

قوانین بلیط جنگ ستارگان کیش 

  1. حضور شما یک ساعت قبل از شروع برنامه جهت تعیین شماره صندلی الزامی است.
  2. این بلیط شامل قوانین چارتر بوده و غیر قابل استرداد می باشد.
  3. استفاده از بلیط، طبق تاریخ درج شده بر روی بلیط بوده و در صورت انقضا بلیط فاقد اعتبار می باشد.
  4. تهیه بلیط برای کودکان 4 سال به بالا الزامی است.
  5. ورود هر گونه دوربین عکاسی و فیلمبرداری حرفه ای و نیمه حرفه ای به داخل سالن ممنوع می باشد، و عکاسی و فیلمبرداری حتی با گوشی و همچنین ضبط صدا در حین اجرای برنامه اکیدا ممنوع می باشد.
  6. ورود کالسکه به داخل سالن مجموعه کشتی ایرانی ممنوع می باشد.
 ادرس جنگ ستارگان کیش ساختمان کشتی ایرانی محل اجرای جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش
ادرس جنگ ستارگان کیش: مجتمع کشتی ایرانی

کدامیک از جنگ های شبانه کیش بهتر است؟

کاملا سلیقه ای است. بسیاری از گردشگران جنگ ستارگان کیش را می پسندند و برخی هم نظر مساعدی به آن ندارند. این موضوع کاملا بستگی به روحیات افراد دارد و برای همه جنگ ها این موضوع صادق است. در جزیره کیش تنوع بالایی از جنگ ها وجود داشته که تقریبا تمام سلایق را پوشش می دهد.

برای مثال اگر علاقه مند موسیقی باشید جنگ ایرانیا کیش به شما پیشنهاد می شود چرا که بخش مهمی از این برنامه کنسرت زنده حمید خندان برگزار می شود.

اگر به کمدی، دنس و موزیک بصورت یکجا علاقه مند باشید و ترجیح می دهید پرطرفدارترین جنگ شبانه کیش را امتحان کنید پیشنهاد ما به شما عزیزان جنگ پازل شو کیش است.

همچنین یکی از جنگ های جدید و به روز جزیره کیش که هر شب در سالن آمفی تئاتر هتل شایان کیش واقع در مجاورت اسکله تفریحی کیش با اجرای کمدی صابر شیخ الاسلامی برگزار می شود، جنگ بابک شو کیش است که تهیه کننده این برنامه آقای بابک برجسته از هنرمندان و بازیگران صدا و سیمای کشور می باشند. این جنگ نیز طرفداران خاص خود را دارد.

سوالات متداول درباره جنگ ستارگان کیش

در این قسمت سوالاتی که بیشتر پرسیده میشود و برای شما دوستان مهم است را پاسخ دادیم :

۱- بعد از پرداخت چقدر زمان میبره تا بلیط من صادر بشه و صندلی رزرو بشه؟

وقتی خریدتون نهایی بشه بلافاصله بلیط برای شما صادر شده و قابل دانلوده. برخلاف سایر سایت ها، نیازی نیست منتظر دریافت بلیطتون روی واتس اپ یا تلگرام بشین! همون لحظه دریافتش می کنید.

۲- زمان اجرا جنگ ستارگان چند دقیقه هست؟

بصورت کلی زمان اجرا جنگ ستارگان حدودا دو ساعت و نیم است، که شامل آیتم های متفاوتی میشود، از جمله تئاتر کمدی زنده با اجرای حسین میرطبا، دی جی، مسابقات که بصورت کامل اجرا میشود. زمان اجرا جنگ هم در سانس ۱۲ شب برگزار میشود.

۳- چطور میشه تخفیف جنگ ستارگان کیش رو دریافت کنیم؟

تخفیف روی قیمت اصلی اعمال شده و همین الان میتونین خرید کنید و لذتشو ببرین، نیازی نیست دنبال کد تخفیف بگردین، تخفیف همین جاست.

آدرس جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ کیش

جزیره کیش، اسکله تفریحی کیش، کشتی ایرانی. نشانی دقیق محل برگزاری جنگ ستارگان کیش را در نقشه گوگل زیر ببینید:

آدرس جنگ ستارگان رنگارنگ کیش حسین حیدری و نیما ساحلی
آدرس جنگ ستارگان رنگارنگ کیش

برای مسیریابی هوشمند توسط نقشه گوگل اینجا کلیک کنید.

سوالات متداول پس از خرید بلیط جنگ ستارگان رنگارنگ کیش

برای توضیحات بیشتر، فایل PDF توضیحات جنگ ستارگان رنگارنگ کیش را دانلود نمایید و مطالعه فرمایید.

نکته هایی درباره رزرو بلیط شو شبانه ستارگان کیش

  • دی جی تیا از هنرمندان دوست داشتنی ستارگان رنگارنگ است که علاوه بر اجرای بخش دی جی، به تازگی در تمام طول برنامه نیز وظیفه موزیک صحنه این شو شبانه را نیز به عهده دارد.
  • شما می توانید نظر خود را درباره شوی ستارگان رنگارنگ کیش در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید.
  • سایت کیش تفریحات فقط بلیط شو ستارگان رنگارنگ را در جزیره کیش ارائه می دهد.
  • کیفیت و مدت زمان استفاده از بلیط جنگ ستارگان رنگارنگ کیش با تخفیف در کیش تفریحات هیچ تفاوتی با سایر بلیط ها با قیمت های بیشتر و کامل ندارد. سایت کیش تفریحات تخفیف بیشتری برای مشتری خود تدارک دیده است.
  • برای مشاهده تصاویر جنگ شبانه ستارگان کیش ، آلبوم را ببینید.
  • سایت کیش تفریحات به شما جنگ ستارگان رنگارنگ کیش (اکبر اقبالی سابق) را پیشنهاد می کند.
  • جنگ شبانه ستارگان رنگارنگ در بعضی ماه های سال در خیلی از شهرهای کشور اجرا می شود.
  • با کیش تفریحات ، نیازی به پرینت بلیط خود ندارید! فقط کافی است بلیط را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید.
  • توجه کنید که سایت کیش تفریحات کلیه مجوزهای قانونی لازم را دریافت کرده و شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت، مجوزهای ای نماد (وزارت صنایع و معادن) و لوگوی ساماندهی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) را مشاهده کنید.
  • برای اطلاع از تخفیفات گردشگری کیش و برگزاری یا کنسلی برنامه ها صفحه اینستاگرام کیش تفریحات را دنبال کنید.

مراحل رزرو بلیط تفریحات در سایت کیش تفریحات

  1. کلیه آیتم های سایت کیش تفریحات را از آدرس تفریحات کیش بررسی کرده و تفریحات مد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.
  2. توضیحات تفریح مورد نظر را مطالعه کرده و در همان صفحه تاریخ مورد نظر برای رزرو تفریح را انتخاب کنید. همچنین اگر تفریحتان دارای سانس های متفاوت است می توانید سانس مورد نظر را نیز انتخاب کنید.
  3. روی دکمه “افزودن به سبد تفریحات” کلیک کنید تا تفریح مورد نظر به سبد شما در سایت کیش تفریحات اضافه شود.
  4. در انتها روی “مشاهده سبد تفریحات” کلیک کرده و وارد صفحه سبد تفریحات شوید. اگر از موبایل وارد سایت کیش تفریحات می شوید، گوشه پایین سمت چپ روی نماد سبد خرید کلیک کنید.
  5. اگر تغییری در تعداد نفرات هر تفریح دارید وارد کرده و دکمه ی “بروزرسانی سبد” را کلیک کنید. در غیر این صورت روی دکمه ی “اقدام به پرداخت” کلیک کنید.
  6. در این صفحه مشخصات خود را وارد کرده و یکی از درگاه های پرداخت را انتخاب کنید. (هیچ تفاوتی بین آن ها نیست و هر کدام را که مایل هستید انتخاب کنید.)
  7. روی دکمه پرداخت کلیک کرده و پس از آن روی صفحه درگاه بانک، اطلاعات کارت خود را وارد کرده و پرداخت را تکمیل نمایید.
  8. پس از بازگشت به سایت کیش تفریحات، بلیط شما بلافاصله ایجاد شده و قابل دانلود خواهد بود.
  9. به محل تفریح مورد نظر در جزیره کیش مراجعه کرده و با نشان دادن تنها تصویر بلیط از تفریح خود در کیش لذت ببرید. تمام مراکز تفریحی کیش طرف قرارداد با سایت کیش تفریحات هستند.

کیش تفریحات را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آفرها و تخفیفات گردشگری کیش مطلع شوید:

اینستاگرام کیش تفریحات
kishtafrihat.ir@

جهت دنبال کردن صفحه ما در اینستاگرام روی آیکون فوق کلیک کنید.

نظرات (24)

24 دیدگاه برای جنگ ستارگان کیش با تخفیف

  1. محمود صفرپور

    سلام من به معنای واقعی احساس بی شخصیتی و بی هویتی کردم در شان من و خانواده ام نبود با وجود پسرای دوقلو 20 و 6 ساله بسیار شرمنده شدم ای کاش میشد از جزئیات سخیف و بی حیایی در زمان تبلیغات اشاره می کردن خواهشن به خودتون اجازه ندین به شعور و شخصیتتون توهین بشه رسما ترویج و عادی سازی رابطه در غالب طنز بود

  2. مریم

    من واقعا نپسندم
    خیلی ابکی و در عین حال رکیک بود

  3. مهدی

    به نظرم با اقبالی خیلی بهتر بود

  4. خانم موذنی

    عاقافقط خندیدم و هی خندیدم بدنشون گرم خدا بهشون سلامتی و طول عمربده

  5. جابر

    حسین حیدری تو برنامه های عروسی میان ؟

  6. میکا احمدی

    ستارگان رنگارنگ(نیما ساحلی)
    اجرای فوق حرفه ای نیما در کنار موزیک خوب
    قسمت تئاتر کمدی جذاب بود
    استفاده از جملات رکیک و به شدت جنسی کمی تماشاگر رو معذب میکنه

  7. رضایی

    جنگ رنگارنگ واقعا عالیه
    حسین حیدری هم تقلید صداش خوبه هم کمدین خوبیه
    نیما ساحلی هم مجری توانمند
    لوکیشن اجراشون هم خوبه، دسترسی عالیه
    حتما امتحانش کنید

  8. حسینی

    جنگ ستارگان عالی حتما بروید
    فقط از آژانسهای گردشگری بلیط تهیه نکنید همه شیاد و کلاهبردارند فقط از طریق اینترنت رزرو کنید

  9. فروغ

    بهترین جنگ ستارگان ، حسین حیدری بی نظیره شاد شاد شاد
    از دستش ندید

  10. محیا

    عالیه. پیشنهاد می کنم حتما امتحان کنید

  11. رضا بحرانی

    درسته اکبر اقبالی نیست ولی به جاش حسین حیدری جبران میکنه تو این برنامه. ارزششو داشت.

  12. محمود حسن پور

    نمایش پیرزن زبل با اجرای حسین حیدری عالی بود! یه دل سیر خندیدیم :))

  13. سپاسی

    سلام. شما بلیط کنسرت اکبر اقبالی برای تهران رو هم دارین؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      خیر دوست عزیز. از سایت iranconcert می تونید تهیه کنید.

  14. احمد

    با سلام / هیچ تخفیفی نمیدید؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      با سلام، با شماره پشتیبانی سایت 09124491063 تماس بگیرید.

  15. مهم نیست

    قیمت هاتون جدیده؟

    • مدیر فنی کیش تفریحات

      بله دوست عزیز. سایت آپدیت می شود.

  16. سامیه

    بهترین هستن

  17. عشق امیرعبدالله

    امیرعبدالله، عالی بود :)) یه جای برنامه گفت من حلال کار می کنم الان از پولی که دادین 300 تا تک تومن باقی مونده یه نوت براتون میزنم حلال شه: دینگگگگگگگگ :)) سالن رفت هوا .

    عالی بود عالیییییییییییییییییی

  18. محمد عرفایی

    توش پر از بی ادبیه، خیلی هاش واقعا زشت بود، من جلوی خانومم خجالت کشیدم.. البته خیلی ها عین خیالشونم نبود، تازه کلی هم حال میکردن :))

  19. رضایی

    از شادترین شبای زندگیم بود. ممنون که پیشنهاد دادین

  20. سپهر

    واقعا عالیه

  21. حقگو

    با تخفیفی که شما میدین، تونستیم به جای صندلی عادی، وی آی پی بگیریم. 🙂

  22. سعیدی

    آقای اکبر اقبالی کار اجرا برای عروسی هم قبول می کنن؟

    • مدیر فنی کیش تفریحات

      بعید میدونم دوست عزیز.

  23. مریم

    من کلیپاشو دیدم، خیلی خوب بود

  24. محمد رضوانی

    خیلی جنگ عالی ای بود و برخلاف اکثر جنگ ها که هر جور صحبتی می کنن خبر از حرف های زشت و رکیک و فحش نبود!.

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تفریحات دیگر پیشنهادی