پاراسل کیش با تخفیف

✅رزرو بلیط با کف قیمت!
💰گارانتی بازگشت پول (جزئیات)
❓نیاز به مشاوره داری؟ کلیک کن

❓چطور به این سایت اعتماد کنم؟

(دیدگاه 64 کاربر)

365,000 تومان

خرید و رزرو بلیط پاراسل کیش با تخفیف از بهترین کلوپ های جزیره کیش با امکانات کامل دوش و رختکن، خدمات عکاسی، فیلم برداری و کافی شاپ

  • شرایط سنی: همه سنین با وزن بالای 20 کیلوگرم (کودک نیاز به همراهی بزرگسال دارد)
  • برای هر نفر باید یک بلیط خریداری شود (قابل استفاده همزمان برای بانوان و آقایان)
  • امکان خریداری بلیط پاراسل کیش در هر یک از سواحل کیش به انتخاب خودتان
  • ساعت استفاده از پاراسل در کیش: از 9 صبح تا قبل از تاریکی هوا (معمولا حوالی ساعت 16:30)
  • مدت زمان پرواز 6 دقیقه و حد مجاز ارتفاع 50 تا 70 متر
  • طول طناب استاندارد: 150 متر
  • این تفریح حدود 1 ساعت زمان نیاز دارد (از لحظه سوار شدن به قایق پاراسل تا برگشت به ساحل)
  • امکان خریداری عکس ها و فیلم ها (با دوربین goPro و مونوپاد) به میل خودتان از غرفه عکاسی

  برای خرید بلیط روی یکی از آیتم های زیر بزنید:arrow-down-icon

انتخاب تاریخ رزرو و سانس های این برنامه

alert-icon برای تغییر تاریخ روی باکس زیر بزنید:

calendar-symbol-icon کلوپ های در دسترس ، در تاریخ : --/--/--

تعداد بلیط :

توضیحات

خرید بلیط پاراسل کیش با تخفیف:

پاراسل در کیش یکی از مهیج ترین و خاطره انگیز ترین تفریحات کیش به شمار می رود. سایت کیش تفریحات با بهترین کلوب های 5 ستاره کیش کار می کند که از نظر رعایت بهداشت عالی هستند. از مهیج ترین و بهترین تفریحات آبی کیش می توان به چتر پاراسل کیش (به انگلیسی: parasailing) اشاره کرد. در ادامه ویدیویی از پاراسل کیش به مدت حدود 6 دقیقه از ابتدای پرواز تا انتها مشاهده می کنید:

پاراسل کیش چیست؟

سوال خیلی از گردشگران کیش این است که پاراسل چیست؟ پاراسل کیش نوعی ورزش آبی یا تفریحات دریایی کیش است که در آن شما توسط چتری که با طناب به یک قایق موتوری وصل است به آسمان فرستاده می شوید. قایق موتوری چتر را به جلو می کشد و فرد در آسمان به پرواز در می‌‌آید. در واقع یکی از تفریحات آبی کیش که به ویژه برای جوانان هیجان انگیز است، چتر پاراسل کیش است.

در پاراسل کیش، شما سوار چتر شده و با طنابی به طول حدود ۱۵۰ متر توسط یک قایق با سرعت زیاد بر فراز دریا پرواز می کنید و اوج هیجان و حس آرامش در آسمان را با پاراسل کیش تجربه خواهید کرد. حداکثر ارتفاع مجاز پاراسل ۷۰ متر از سطح آب با طول طناب ۱۵۰ متر است. در صورت خالی بودن ظرفیت قایق می توانید با خود همراه ببرید که مبلغ آن در کلوپ از شما دریافت می گردد.

پاراسل کیش تفریحات

مدت زمان استفاده از پاراسل ۶ دقیقه می باشد. بابت اطمینان خاطر گردشگران از زمان پاراسل در کیش، ناخدا با کرنومتر تایم دقیق را محاسبه کرده و همچنین با دوربین های حرفه ای تصویربرداری می کنند. زمانی که سوار بر پاراسل در کیش هستید هیجان و آرامش بی نظیری خواهید داشت و با مشاهده مناظر جزیره کیش از آسمان زیبایی های این جزیره را دو چندان احساس خواهید کرد.

لازم به ذکر است زمان رفت و برگشت قایق پاراسل از زمان سوار شدن 1 ساعت می باشد.

چرا پاراسل جزیره کیش؟

در هوای تمیز کیش دیدن سواحل و نمای زیبای جزیره کیش، زیر آسمان آبی و روی آب های نیلگون خلیج فارس در ارتفاع ۵۰ تا ۶۰ متری و حداکثر 70 متری لذت و آرامشی وصف ناپذیر را به گردشگران کیش می دهد. با سوار شدن بر چتر پاراسل کیش و دیدن نمای زیبایی از جزیره کیش، اوج هیجان و حس آرامشی بی نظیر را در آسمان آبی و روی آب های زلال و زیبای خلیج فارس تجربه خواهید کرد.

پاراسل در کیش تبدیل به یکی از بهترین تجربه های سفر شما خواهد شد. تمامی تفریحات دریایی کیش جذاب و جالب می باشند، اما توصیه می شود پاراسل را حتما امتحان کنید.

عکس پاراسل کیش 

تفریح پاراسل کیش از آرامش بخش ترین تفریحات دریایی کیش می باشد. می توانید از چتر پاراسل یک نفره و یا دو نفره استفاده کنید. در پاراسل کیش یک عکاس شما را همراهی می کند که می توانید با پرداخت هزینه عکسهای خود را خریداری کنید. در پایین عکس پاراسل کیش را مشاهده می کنید. سایر تصاویر پاراسل در بخش گالری قابل مشاهده است.

پاراسل کیش
عکس پاراسل کیش

هزینه خدمات عکاسی پاراسل چقدر است؟

خدمات عکاسی و فیلمبرداری در کلوپ های کیش در غرفه جداگانه عکاسی انجام می شود و این هزینه معمولا بین 300 تا 400 هزار تومان (در سال 1402) به ازای هر تفریح می باشد. امکان استفاده از مونوپاد نیز در پاراسل کیش در صورت درخواست خودتان وجود دارد. شما می توانید زمان خریداری عکس ها و فیلم ها از غرفه مربوطه تخفیف نیز دریافت کنید.

پاراسل در کیش
پاراسل در کیش

پیشنهاد کیش تفریحات این است که حتما عکس و فیلم پاراسل سواری تان در کیش را خریداری کنید که به عنوان یادگاری و خاطره سفرتان ماندگار باشد.

زمان پاراسل چقدر است؟

تایمی که شما سوار قایق می شوید و به ارتفاع می روید و به ساحل برمی گردید، حدود یک ساعت تا یک ساعت و بیست دقیقه است. زمان پرواز با چتر پاراسل کیش از زمانی که به حداکثر ارتفاع میرسد بین 6 الی 7 دقیقه خواهد بود. اگر تمایل داشته باشید قایقران پاراسل شما را دقایقی داخل آب می اندازد و داخل آب کشیده می شوید که هیجان خودش را دارد. ساعت مراجعه برای پاراسل کیش 9 الی 16:30 (یعنی تا قبل از تاریکی هوا) می باشد. البته این زمان در فصول مختلف با توجه به زمان تاریک شدن هوا می تواند اندکی متفاوت باشد.

پاراسل در کیش

آیا پاراسل کیش ایمن است؟

پاراسل کیش کاملا ایمن می باشد. شما با کمربندهای محکم و استانداردی محافظت شده اید و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. ضمن اینکه با قایق مخصوص پاراسل که برای این کار طراحی شده و همچنین کنترل ناخداهای حاذق و مجرب ضریب ایمنی بالایی خواهید داشت.

ظرفیت پاراسل چند نفر است؟

شما می توانید تک نفره، دو نفره و همچنین سه نفره (به شرط دو بزرگسال و یک کودک یا دو کودک و یک بزرگسال) از پاراسل استفاده کنید. (سه بزرگسال از یک چتر نمی توانند استفاده کنند.)

قیمت پاراسل در کیش چقدر است؟

قیمت پاراسل در کیش با توجه به نوع کلوب و چند ستاره بودن کلوب تعیین می گردد. همچنین کیفیت و مدت زمان استفاده از بلیط پاراسل کیش با تخفیف در کیش تفریحات هیچ تفاوتی با سایر بلیط ها با قیمت های بیشتر و کامل ندارد. سایت کیش تفریحات تخفیف بیشتری برای مشتری خود تدارک دیده است.

آیا بانوان می توانند از پاراسل کیش استفاده کنند؟ 

پاراسل کیش قابل استفاده برای آقایان و بانوان است. به شرط تهیه دو بلیط می توانید دو نفره از یک چتر استفاده کنید.

پاراسل کیش
پاراسل کیش

پاراسل کیش کجاست؟

سوال دیگر گردشگران کیش این است که پاراسل کیش کجاست؟ یا در کدام منطقه کیش به سراغ پاراسل برویم؟ در ادامه به راهنمای انتخاب ساحل در جزیره کیش پرداخته ایم. شما می توانید با توجه به موقعیت مکانی و هتل خود و همچنین علاقمندی های خود ساحل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ساحل مرجان:

ساحل مرجان کیش واقع در شرق جزیره کیش و نزدیک بازار مرجان است. تعداد زیادی آلاچیق دارد و پیست دوچرخه‌سواری کیش هم از آن می‌گذرد. ساحل صخره‌ای مرجان هم مثل سواحل دیگر جزیره پر از ماهی و آبزیان جزیره کیش است و جان می‌دهد برای تماشای صدف و حلزون، شقایق‌ها و عروس‌های دریایی. اطراف پارک هم پر است از چایخانه، رستوران و بوفه. هتل های کیش از جمله هتل داریوش، هتل پارمیس و هتل ارم نیز در نزدیکی این پارک ساحلی قرار گرفته‌اند.

ساحل سیمرغ: 

ساحل سیمرغ کیش یکی دیگر از پارک های ساحلی جزیره کیش و البته از جاذبه های این جزیره می باشد. پارک سیمرغ در بخش جنوب شرق جزیره کیش، در امتداد ساحل و در کنار هتل مارینا پارک، هتل سیمرغ و پارک دلفین کیش واقع شده است. این ساحل زمین بدمینتون، پینگ پنگ، پیست اسکیت و مسیر پیاده‌روی دارد.

پاراسل کیش تخفیف

پارک ساحلی سیمرغ کیش در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری در زمینی به مساحت تقریبی 15 هزار متر مربع و به طول 300 متر در امتداد ساحل ماسه ای با کیفیتی مثال زدنی و با چشم اندازی بسیار زیبا احداث شده است. ساحل سیمرغ جزو جاهای دیدنی کیش است.

ساحل اسکله تفریحی:

از پر تردد ترین ساحل های کیش، ساحل اسکله تفریحی است. این ساحل در شمال شرق جزیره واقع شده است. ساحل اسکله تفریحی نزدیک به مراکز تجاری، هتل هایی همچون شایان، داریوش، ویدا و … می باشد. همچنین در نزدیکی آن بولینگ مریم، کشتی ایرانی و بسیاری مراکز مهم دیگر مانند تله کابین کیش، جنگ ستارگان رنگارنگ کیش، کشتی های آکواریومی کیش و … می باشد.

ساحل دامون:

ساحل زیبای دامون در شمال جزیره کیش واقع شده است. هتل های بی نظیری در ساحل دامون قرار دارد. همچنین جت اسکی کیش هم در ساحل دامون و هم سواحل مرجان و سیمرغ قابل استفاده می باشد. بازار و فود کورت دامون در این ساحل زیبا قرار دارد.

پاراسل کیش

نمونه ای از کار عکاس پاراسل کیش

کلوپ های تفریحات دریایی کیش:

در جزیره کیش بالغ بر بیش از 20 کلوپ تفریحات دریایی وجود دارد که طبق آخرین رتبه بندی سازمان منطقه آزاد کیش از 2 تا 5 ستاره امتیازدهی شده اند. کلوپ ها بر اساس امکانات، موقعیت مکانی، دسترسی، به روز بودن تجهیزات، پروتکل های بهداشتی، سابقه مربی ها و … رتبه بندی شده اند.

تمام کلوپ های تفریحات دریایی کیش علاوه بر پاراسل، تفریحاتی همچون شاتل و غواصی نیز ارائه می دهند که قطعا گزینه های تفریحی خوبی در کنار پاراسل محسوب می شوند. در جدول زیر لیستی از این کلوب ها را مشاهده می کنید:

ردیفنام کلوپتعداد ستارهمکان
1کلوپ مرکز غواصی کیش5 (4.74)ساحل اسکله تفریحی پشت هتل شایان
2کلوپ مارین دریا کیش5 (4.69)ساحل اسکله مارینا کیش
3کلوپ مارینا کیش5 (4.67)ساحل مرجان کیش
4کلوپ ناتیلوس کیش5 (4.57)ساحل سیمرغ کیش
5کلوپ پدیده کیش 4 (4.47)ساحل اسکله پشت مسجد امیر
6کلوپ آتلانتیس کیش4 (4.44)ساحل سیمرغ کیش
7کلوپ سیشل کیش4 (4.11)ساحل سیمرغ کیش
8کلوپ کشتی یونانی کیش4 (4.02)ساحل اسکله پشت مسجد امیر
9کلوپ نگین کیش4 (3.89)ساحل اسکله پشت مسجد امیر
10کلوپ پردیس کیش4 (3.73)ساحل اسکله پشت مسجد امیر
11کلوپ اسکوبا کیش3 (3.48)ساحل مرجان کیش
12کلوپ سی من کیش3 (3.27)ساحل دامون کیش
13کلوپ آکواریوس کیش 3 (2.81)ساحل دامون کیش
14کلوپ ساحل کیش3 (2.77)ساحل اسکله پشت مسجد امیر
15کلوپ کاپ کیش3 (2.58)ساحل اسکله پشت مسجد امیر
16کلوپ دلفین کیش3 (2.56)ساحل اسکله پشت مسجد امیر
17کلوپ فلای بورد کیش3 (2.52)ساحل سیمرغ کیش
18کلوپ باراکودا کیش2 (2.19)ساحل مرجان کیش
19کلوپ مرجان کیش2 (1.96)ساحل مرجان کیش
20کلوپ داریوش کیش2 (1.93)ساحل دامون کیش

بعد از دریافت بلیط پاراسل کیش چه اقداماتی لازم است؟

برای توضیحات بیشتر، فایل PDF توضیحات پاراسل کیش را دانلود نمایید و مطالعه فرمایید.

نکته هایی در مورد رزرو بلیط پاراسل کیش

  • پوشیدن جلیقه نجات الزامی است.
  • کلوپ ها دارای دوش و رختکن می باشند.
  • تفریح دریایی پاراسل مناسب افراد دارای ناراحتی قلبی و تنفسی و جسمی و بانوان باردار نمی باشد.
  • با کیش تفریحات، نیازی به پرینت بلیط خود ندارید! فقط کافی است بلیط را در گوشی خود به مسئول مربوطه نشان دهید.
  • پیشنهاد کیش تفریحات این است که علاوه بر پاراسل، شاتل کیش را هم امتحان کنید. ترکیب این دو تفریح با هم سفر هیجان انگیزی برای شما به ارمغان می آورد.
  • پیشنهاد دیگر کیش تفریحات نیز استفاده از غواصی در کیش می باشد که تفریح فوق العاده ای در جزیره کیش محسوب می شود. تجربه دنیای زیر آب از تفریحاتی است که فقط در جزیره کیش با کیفیت بالا ارائه می شود. نمونه آن را در هیچ کجای کشور تجربه نخواهید کرد.

نکته هایی درباره سایت کیش تفریحات 

  • شما می توانید نظر خود را درباره پاراسل کیش در قسمت نظرات با دیگران به اشتراک بگذارید. در قسمت نظرات سایت مرجع کاملی از نظرات در مورد پاراسل کیش وجود دارد.
  • برای مشاهده تصاویر پاراسل کیش ، آلبوم را ببینید.
  • سایت کیش تفریحات به شما تجربه پاراسل کیش را قویا پیشنهاد می کند.
  • با خرید از کیش تفریحات بلیط تفریحات خود را ارزان تر تهیه می کنید. پاراسل کیش با تخفیف را از ما بخواهید!
  •  توجه کنید که سایت کیش تفریحات کلیه مجوزهای قانونی لازم را دریافت کرده و شما می توانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت، مجوزهای ای نماد (وزارت صنایع و معادن) و لوگوی ساماندهی (وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) را مشاهده کنید.
  • برای اطلاع از تخفیفات گردشگری کیش و برگزاری یا کنسلی برنامه ها صفحه اینستاگرام کیش تفریحات را دنبال کنید.

مراحل رزرو بلیط تفریحات در سایت کیش تفریحات:

  1. کلیه آیتم های سایت کیش تفریحات را از آدرس تفریحات کیش بررسی کرده و تفریحات مد نظر خود را انتخاب کنید تا به صفحه مربوطه هدایت شوید.
  2. توضیحات تفریح مورد نظر را مطالعه کرده و در همان صفحه تاریخ مورد نظر برای رزرو تفریح را انتخاب کنید. همچنین اگر تفریحتان دارای سانس های متفاوت است می توانید سانس مورد نظر را نیز انتخاب کنید.
  3. روی دکمه “افزودن به سبد تفریحات” کلیک کنید تا تفریح مورد نظر به سبد شما در سایت کیش تفریحات اضافه شود.
  4. در انتها روی “مشاهده سبد تفریحات” کلیک کرده و وارد صفحه سبد تفریحات شوید. اگر از موبایل وارد سایت کیش تفریحات می شوید، گوشه پایین سمت چپ روی نماد سبد خرید کلیک کنید.
  5. اگر تغییری در تعداد نفرات هر تفریح دارید وارد کرده و دکمه ی “بروزرسانی سبد” را کلیک کنید. در غیر این صورت روی دکمه ی “اقدام به پرداخت” کلیک کنید.
  6. در این صفحه مشخصات خود را وارد کرده و یکی از درگاه های پرداخت را انتخاب کنید. (هیچ تفاوتی بین آن ها نیست و هر کدام را که مایل هستید انتخاب کنید.)
  7. روی دکمه پرداخت کلیک کرده و پس از آن روی صفحه درگاه بانک، اطلاعات کارت خود را وارد کرده و پرداخت را تکمیل نمایید.
  8. پس از بازگشت به سایت کیش تفریحات، بلیط شما بلافاصله ایجاد شده و قابل دانلود خواهد بود.
  9. به محل تفریح مورد نظر در جزیره کیش مراجعه کرده و با نشان دادن تنها تصویر بلیط از تفریح خود در کیش لذت ببرید. تمام مراکز تفریحی کیش طرف قرارداد با سایت کیش تفریحات هستند.

کیش تفریحات را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آفرها و تخفیفات گردشگری کیش مطلع شوید:

اینستاگرام کیش تفریحات
kishtafrihat.ir@

جهت دنبال کردن صفحه ما در اینستاگرام روی آیکون فوق کلیک کنید.

نظرات (64)

64 دیدگاه برای پاراسل کیش با تخفیف

  1. حسین

    سلام
    نظرات رو خوندم
    از این سایت رزرو و با تخفیف ۲۰۰ تومنی انجام دادم
    همه چیز خوب بود و لذت بخش
    پیشنهاد میکنم امتحان کنید
    از کلوپ اورکا استفاده کردیم
    عکس هایی ک گرفتن خوب بود ولی
    ۴۰۰ تومن واس چنتا عکس یکم زیاد بود
    در کل تجربه ی‌دوست داشتنی ای بود
    اون بالا فارغ از همه جا بودی

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      سلام. خوشحالیم که راضی بودین. مبلغ مورد نظر برای عکس ها و فیلمی هست که با مونوپاد موقع پرواز گرفته شده (توسط خودتون)

  2. مصطفی

    سلام
    خانواده ام سه نفر هست برای خرید بلیط باید بلیط هر فرد به اسم خودش باشه یا اینکه هر سه بلیط میتونه به اسم یک نفر باشه

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      سلام یک اسم کافیه

  3. رحمتی

    الآن من میخوام یک بلیط پاراسل و غواصی برای پسر 15 ساله ام بخرم ولی خودم نمیخوام استفاده کنم.باید حتماً برای خودم هم بلیط بخرم؟ چون بهم گفتن که برای پاراسل و غواصی باید حتماً یک نفر تو قایق کنار بچه باشه.

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      خیر نیازی نیست. تنهایی برای ایشان قابل استفاده است. در صورتی که میخواهید همراهی کنید در صورت وجود ظرفیت خالی در شناور میتوانید در محل کلوب هزینه قایق را بپردازید و سوار شوید.

  4. زهرا

    من از این سایت بیلیط خریدم با وجود این که کلوپ ۳ ستاره بخاطر باد بیلیطو کنسل کرد سایت کیش تفریحات برام با بلیط کلوپ ۵ ستاره تعویض کرد و چون به خاطر رضایت من کلیم تخفیف دادن ازشون ممنونم🙏🙏🙏🙏دفعه بعد که بیام کیش کل بلیطامو از این سایت میخرم.پاراسالم عالی بود واقعا پیشنهادش میدم

  5. صحراگرد

    واقعا هیجان انگیز و دلچسب بود، فقط زمان انتظار در کلوپ دلفین طولانی شد ولی مدت استفاده برای هر نفر در آسمان کمتر از ۵ دقیقه بود..

  6. Amirali

    این سایت تخفیفاش خیلی خوبه یه نکته خیلی مهم که باید دقت کنید این هست که که به هیچ وجه گول اسنپ تریپ (snapp trip)رو نخورید که بلیط را از اونها بخرید , چون با هزار دوز و کلک بهتون میگن تخفیف میدن ولی وقتی کارت کشیدید میبینید گرونتر بلیط را خریدید . من هم داشت این اتفاق برام میفتاد که فهمیدم و ازشون خرید نکردم .

  7. M

    سلام بچه ۴ ساله هم میتونه سوار بشه ؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      سلام. با همراهی دو بزرگسال بله. به تعداد باید بلیط تهیه بشه

  8. افشار

    وزن من ۱۰۰ کیلو و وزن پسرم ۴۸ کیلو هست. میتونیم پاراسل رو با هم سوار بشیم؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      سلام وقت بخیر. بله مانعی نداره.

  9. الهه

    برای بچه ۴.۵ سال هم بلیط جدا میخواد؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      کودک در صورت همراهی دو بزرگسال امکان استفاده از پاراسل رو داره. و باید بلیط تهیه بشه.

  10. هانیل

    خیلی خوبه ارزش بارها تجربه رو داره👌🏻👌🏻👌🏻

  11. شاهین

    درود وقت بخیر
    برای خودم وهمسرم وبچه شش ساله ام باید چندتا بلیط تهیه کنم$

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      سلام، 3 بلیط باید تهیه کنید

  12. الهه

    پاراسل کیش عالیه. بچه ها هم خیلی لذت می برن. به ما خیلی خوش گذشت. دوست دارم بازم تجربه اش کنم.

  13. ایرج

    برای پاراسل گوشی میتونیم ببریم یا نه ؟ اگه نه گوشیا رو باید کجا بذاریم؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      کمد با کلید بهتون میدن که می تونید وسایلتون رو داخل کمد بگذارید.

  14. sina

    من برام اتفاقی افتاده پای چپ م تا ساق پا تو‌گچه میتونم سوار پاراسل بشم؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      خیر متاسفانه

  15. مهیار

    توی پاراسل بچه دو ساله رو هم میشه بست به خودمون؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      خیر.

  16. نیوشا معتمد

    باحاله خصوصا دم غروب

  17. رها

    ستاره های کلوپ ها روی ایمنی تاثیر دارن؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      نه ، همه کلوپ ها نکات ایمنی رو رعایت می کنند.

  18. آذین

    هتل شایان به کدوم ساحل نزدیک تره؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      ساحل اسکله تفریحی. کلوپ مرکز غواصی

  19. رضانیا

    درسته میگن تو ماه رمضان تفریحات ابی بعد از افطاره؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      خیر، در طول روز هم برقراره.

  20. سپهری

    در مواقع بارندگی که تفریح کنسل میشه، هزینه بلیت رو برمی گردونید؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      بله، مبلغ به طور کامل برگردانده می شود.

  21. حمیدرضا

    بهترین جایی که میشه بلیط همه تفریحارو رزرو کرد همینجاست. واقعا ازسایت کیش تفریحات ممنونم. من خیلی قیمتها رو مقایسه کردم و نظرها رو خوندم،واقعا اینجا بهترین. ما همه ی تفریحامونو ازینجا خریدیم. پاراسل فوق العاده بود

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      با سلام و سپاس از لطف و محبت شما دوست عزیز.

  22. رشیدی

    پاراسل عالی بود، تجربه ای بی نظیر
    فقط نمیذارن گوشیتون رو بالا ببرید، عکاس دارن خودشون عکس می گیرن. البته می تونید عکسها رو هم خریداری نکنید ، به میل خودتونه

  23. بیننده

    پاراسل تفریح هیجان انگیزیه. من کیشوندم ولی امتحانش کردم، عالی بود

  24. عاطفه

    کاش محدودیت مالی نبود هر سری میومدیم کیش سوار می شدیم. عالیه

  25. زرین

    چترهاشون عوض شدن از شیش سال پیش. بهترین تفریح کیشه

  26. معین فرد

    خیلی خوب بود. من اول میترسیدم که سوار بشم ولی بعد دیدم که اصلا ترس نداره. از بودن در اون ارتفاع لذت ببرید.

  27. محیا غلامی

    عالی بود واقعا خوش گذشت و ممنون از خدمات سایت خوبتون.

  28. مهدی باقرزاده

    کلوب آتلانتیس بودم، خیلی راضیم و مخصوصا شاتل عالی بود

  29. محمدرضا ثنایی

    کلوب مرکز غواصی کیش از هر نظر عالی بود، پرسنل مهربون و خودمونی، امکانات قابل قبول و از همه مهم تر بهترین غواصی در جزیره کیش رو توی این کلوپ می تونین تجربه کنین.

  30. ساناز کاشانی

    تفاوت کلوپ ها در چیست؟ من هتل پارمیس هستم باید کدوم ساحل رو انتخاب کنم؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      تفاوت در سطح سرویس و کیفیت خدمات و امکانات کلوب و همچنین دسترسی آن است.

  31. علی معتمدی

    سلام
    یک نفری 110 کیلو مجاز هست؟؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      سلام. بله اوکی هست

  32. المیرا صادقی

    فوق العاده ست ما 3 نفری سواری شدیم تا 3 نفر حداکثر وزن 200 کیلو میتونید پرواز کنید / اصلا ترس نداره . با تشکر از کادر سایت معتبر کیش تفریحات

  33. مهناز توکلی

    خیلییییییییییی عالی بود. فقط یک نکته که قبل از رزرو شرایط اب و هوا رو با پشتیبانتون چک کنید

  34. وحید عاملی

    سلام پاراسل تفریح بسیار عالی و هیجان انگیزی هست! کلوپ مرکز غواصی کیش هم کادر خوب و محترمی داره و هم خیلی دقیق راهنمایی میکنن /

  35. سیما

    واقعا عالی بود . دلم می‌خواد دوباره سوار شم

  36. سارا احمدی (خریدار محصول)

    من زنگ زده کلوب مارینا گفت پاراسل تک نفره قابل استفاده نیست! واقعا تکی نمیشه؟!

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      سلام، پاراسل هم بصورت تکی و هم دونفره و حتی 3 نفره (یک کودک وسط) قابل استفاده هست.

  37. محمدرضا سالاری

    کلوب آتلانتیس رو انتخاب کردیم، واقعا عالی بود و لذت بردیم

  38. سهراب رضایی

    یعنی 5 ستاره ها از بقیه بهترن واقعا؟ یا الکی یه چیزی میگین واسه فروش؟؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      با سلام، قطعا 5 ستاره ها بهتر از کلوب ها دیگه هستن. برای فروش اگر بود که کلوب های با ستاره کم تر سود بیشتری دارند شک نکنید.

  39. محمد پوریان

    5 ستاره با بقیه چه فرقی داره؟؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      سلام.، کلوب ها بر حسب امکانات، موقعیت مکانی، بروز بودن تجهیزات، پروتکل های بهداشتی، سابقه مربی ها و… توسط سازمان منطقه آزاد کیش از 2 تا 5 ستاره رتبه بندی شده اند.

  40. الهام شهسواری

    تجربه ی بی نظیری هست، من تا حالا سه بار کیش اومدم هر ٣ بار پاراسل سوار شدم ?

  41. محمد قنبری

    تایمش چند دقیقه ست؟ هزینه عکاسی چقدره؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      تایم استاندارد 6 دقیقه است و قیمت خدمات عکاسی به ازای هر آیتم دریایی حدود 150 تا 200 در سال 1401 هست که البته می تونید از غرفه عکاسی تخفیف هم بگیرید.

  42. یاسر

    سلامماه رمضان هم باز هست؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      سلام، بله همه تفریحات در ماه رمضان فعال هستند.

  43. محمد

    برای بچه 4.5 ساله اگر بخاد با پدرمادرش سوار بشه ۳نفره همون قیمت بزرگسال میگیرن؟ یا ۲تا بلیط کافیه؟

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      سلام وقت بخیر. در صورت وزن بالای 20 کیلو می تونید کودکتون رو هم همراه خودتون ببرین و بلیط هم نیاز هست.

  44. ن

    لطفا همه نظرات رو بدون سانسور نشون بدین.

  45. ن

    ما هفته اول بهمن برای پاراسل و جت اسکی رفتیم کلوپ سی من ساحل دامون.
    برای پاراسل که اصلا اجازه نمیدن مویابل با خودتون داخل قایق ببرید برای عکس گرفتن. اگر عکس میخواین باید 120 تومن پول بدین برای هر بار که پاراسل میره بالا ازتون عکاسی کنن.
    ما 4 نفر بودیم. 6تا بلیط گرفتیم( 2 نفرمون 2 بار پاراسل سوار شدن). 240 تومن پول عکاسی دادیم. آخرشون بعد 2 روز معطل کردن و پیچوندن گفتن دوربین ویروسی شده عکسا سوخته!!!!!! خب وقتی 1 بچه رو میذارین واسه عکاسی نتیجه ش همین میشه. مگه میشه عکسا بسوزه! اونم با دوربین حرفه ای!!!!

    • مدیر کیش تفریحات (خریدار محصول)

      با سلام، ای کاش از کلوب های طرف قرارداد ما بود که حداقل می تونستیم براتون پیگیری کنیم. متاسفانه بلیطهاتون رو از جای دیگه ای خریدین و برای ما قابل پیگیری نیست. از طریق جایی که خرید کردین پیگیری کنین.

  46. مجید عمادآبادی

    ســلام
    ممنون قیمت ها عالی♥♥♥

  47. فرهاد مهجوریان

    علیرغم اینکه زمان پاراسل۶ دقیقه قید شده ولی من تایم گرفتم کلا۲.۵دقیقه شد.بدلیل شلوغی سنبلش کردند

    • مدیر کیش تفریحات

      دوست عزیز، حتما از سایت ما نگرفتین. کلوب های طرف قرارداد ما تایم استاندارد رو ارائه می کنن ..

  48. حمیدرضا

    درود
    درپاراسل سر و موها خیس میشه؟

    • مدیر کیش تفریحات

      درود بر شما.

      نه اصلا خیس نمیشه.

  49. زری دیده ور

    من نمی دونستم پاراسل تخفیف داره . ایشالا برای دفعه های بعد که اومدم کیش حتما پاراسلو از سایت شما می گیرم چون و تفریحات کیش با تخفیف بیشتر کیف میده. قیمت های تفریحاتتون خیلی خوبه و تا اونجایی که من دیدم از همه سایت ها کمتر بود

    • مدیر کیش تفریحات

      ممنون از لطف شما. در خدمتیم.

  50. سیما

    تجربه ی خیلی خووبی بود

  51. نرگسی

    محدودیت سنی هم داره؟

    • مدیر فنی کیش تفریحات

      باید وزن و جثه طوری باشد که کمربند بسته شود.

  52. زهرا حسنی

    واقعا اون چند دقیقه ای که بالا هستیم جزو عمرمون حساب نمیشه.

  53. آرزو

    نفری 86 تومنه یا برای دو نفره؟

    • مدیر فنی کیش تفریحات

      مبلغ به ازای یک نفر است

  54. ساره مهدوی

    خیلی عالی بود، آرامش بی نظیری داشت.

  55. وحید شاهمرادی

    کلوب ساحل مرجانو انتخاب کردیم، سیستمشون قطع بود میگفتن باید پرینت بلیط همراتون باشه، یه تماس با کیش تفریحات گرفتیم سریع حل شد. ممنون از پاسخگویی تون. پاراسل ساحل مرجان فوق العاده ست. زیباه ترین ساحل کیشه

  56. غلامی رضا

    خیلی کیف داد. پاراسل کیش یه چیز دیگه است واقعا

  57. کورش

    سه نفره با وزن مجموع 190 کیلو میشه پاراسل سوار شد؟

    • مدیر فنی کیش تفریحات

      بستگی به ترکیب وزنی دارد. در صورتی که امکان برقراری تعادل چتر وجود داشته باشد، ناخدا اجازه پرواز خواهد داد.

  58. محسن زرگر

    پایین ترین قیمتا رو دارین. دمتون گرم!

    • مدیر فنی کیش تفریحات

      ممنون از انرژیتون دوست عزیز 🙂

  59. محمد یعقوبیان

    با وزن 130 کیلو هم میشه سوار شد؟

    • مدیر فنی کیش تفریحات

      به شرط بسته شدن کمربند، بله میشه سوار شد.

  60. سارا

    عکاساش گرون میگیرن ولی عکسامون عالی شده.. ما ازشون تخفیف خوبی هم گرفتیم بابت عکسها

  61. علی خوشرو

    بدک نیست! کلا 7 یا 8 دقیقه اون بالایین ولی نیم ساعت معطلی داره تا ببرنتون وسط دریا یکی یکی برید بالا!

  62. محمد رضا علوی

    فوق العاده است ، حتما امتحانش كنيد،بی نهایت عاليه

  63. المیرا رشیدی

    عالی بود..یکی از بهترین تفریحات کیشه

  64. محمود نظری

    حتی اگه فقط یک بار میخواین بیاین کیش حیفه پاراسل رو از دست بدین! اینم بگم امکان دونفره سوار شدن و جدا جدا هم هست…

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تفریحات دیگر پیشنهادی